از دریچه ماه

از دریچه ماه

آن روز ها که بچه تر بودم ..

وقتی به "اللهم اغفر لی کل ذنب اذنبته" دعایِ کـــــــمیل می رسیدم...


باران بود که می بارید...

این روز ها که باید آدم تــــــــر شده باشم، اگر حالِ دعـــایی باشد (که نیست!!)، ....


دیگر "کیف تؤلمه النار" هم تـــکانم نمی دهد!

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

مادر دو بخش است

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ

سیـزده نحس است یا میـــخ در؟!

افسران -  سیـزده به در نحس است یا میـــخ در؟!

  • خادم الزهرا

نظرات  (۵)

به sedar4.blog.ir سر بزن.
  • علی اکبر هدایتیان
  • سلام دوست عزیز
    خیلی مطلب قشنگی گذاشتی اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
  • علی اکبر هدایتیان
  • سلام
    ببخشید میشه از مطالب وبلاگ شما کپی برداری کنم ؟یعنی بزارم تو وبسایت خودم
    پاسخ:
    بله حتما 
    کپی برداری ازاده
  • علی اکبر هدایتیان
  • سلام علیکم
    ممنون که اجازه دادید کپیبرداری کنم چون مطالب خوبی گذاشتید و به نظر من باید این مطالب رو نشر داد فقط اگه بیشتر مطلب بزارید بهتره چون مطالبتون خیلی کمه شما لینک شده بودید
     موفق و مؤید باشید
    پاسخ:
    چشم حتما ولی هنوز چند روز از ساخت این وبلاگ می گذره به مرور زمان و توکل به خدا ان شاء الله فعالیت بیشتر می شه 
    ... 
    و او هر چه میکشد از بخش اول آن است...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی