از دریچه ماه

از دریچه ماه

آن روز ها که بچه تر بودم ..

وقتی به "اللهم اغفر لی کل ذنب اذنبته" دعایِ کـــــــمیل می رسیدم...


باران بود که می بارید...

این روز ها که باید آدم تــــــــر شده باشم، اگر حالِ دعـــایی باشد (که نیست!!)، ....


دیگر "کیف تؤلمه النار" هم تـــکانم نمی دهد!

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

چادر زهرا حکایت میکند ...

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ب.ظ

روز محشر که بیاید ....کار دست فاطمه است

 مرتضی می ایستد زهرا قیامت میکند 

رشته ای از چادرش هم دست ما باشد بس است 

رشته ای از چادرش؟؟!.....آری....شفاعت میکند....

  • خادم الزهرا

نظرات  (۵)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
وب دلی  داری
یا علی
  • نماینده رسمی الکسا در ایران
  • www.iAlexa.ir
    لذت یک درآمد شیرین اینترنتی !!!

    هم کسب درآمد و هم افزایش بازدید

    کسب درآمد تا 1 میلیون تومان درماه
    پرداخت منظم و تضمین شده

    افزایش بازدید وبلاگ شما
    افزایش رنک الکسا وبلاگ شما
    افزایش رنک گوگل وبلاگ شما
    قانونی شرعی حلال
    مورد تایید الکسا
    مورد تایید گوگل وبمستر

    عضویت 100% رایگان و آسان سریع در 5 ثانیه !

    هدیه ویژه : 40000 هزار بازدید واقعی با آی پی های مختلف از سایت و یا وبلاگ شما فقط 10 هزار تومان به همراه خرید آنلاین !!

    1000 برابر ارزانتر و بهتر از پاپ آپ !!

    بازدید وبلاگ خود را 99 برابر کنید
    www.iAlexa.ir
    سلام عزیزه دلم
    من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سربزنی عضو شی منتظر حضور گرمت هستم فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ منتظرت هستم
    http://facecamp.ir لطفا فیس کمپ لینک کن
    اینم لینک دعوت نامه شخصی عضویت سریع
    http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359
    لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir
    ثبت در وزارت ارشاد
    بگو مادر شفاعت کند
    مرا راه نمی دهند
    ***
    به آتش کشیدن
    http://tahsileeshgh.blog.ir/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی